18.9.13

NOWOŚĆ THE BODY SHOP - HONEYMANIA

Zanurz swoje ciało w słodkim nawilżeniu, dzięki linii Honeymania. Poznaj kosmetyki do pielęgnacji ciała i do kąpieli, wyprodukowane na bazie dzikiego miodu, który nawilża tak samo dobrze, jak pachnie!

Miód to smakowity sekret Matki Natury. Ceniony ze względu na swój niepowtarzalny smak i aromat, jest także naturalną substancją nawilżającą – wspaniale zmiękcza, wygładza i odżywia skórę. Ten słodki dar natury znajduje się w każdym produkcie linii, tak więc na każdym etapie pielęgnacji możesz korzystać z nawilżającej siły miodu.


Linia Honeymania to odżywcze formuły, luksusowe konsystencje i niebiański zapach - prawdziwa uczta dla kobiecych zmysłów!

Odkryj linię nawilżających produktów o bogatych konsystencjach w złotym kolorze, które nie pozostawiają tłustej warstwy. Doświadcz delikatnego zapachu wzbogaconego o nuty zapachowe słodkiego miodu oraz egzotycznych kwiatów, z których pszczoły zbierają nektar. Doświadcz 24-godzinnego, słodkiego nawilżenia, dzięki maśle do ciała, które natychmiastowo wtapia się w skórę i nie pozostawia tłustej warstwy.

8 komentarzy:

  1. Miałam masełko - super się u mnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam w nowym Glossyboxie, więc niedługo będę testować :)

      Usuń
  2. Jest,to seria idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w tureckich TBS jeszcze tej serii nie widziałam, a szkoda, bo chciałam przynajmniej powąchać ;) ciekawa jestem kiedy u nas się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię miodowego zapachu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super, tylko czemu w Wawie mają kilka sklepów, a krakowski zlikwidowali? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że otworzą w końcu w krk...

      Usuń
  6. Produkty o zapachu miodu może nie są moimi ulubionymi, ale na pewno świetnie nawilżają ;) Chyba się skuszę na coś z tej linii przy najbliższej wizycie w tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © vexgirl