24.11.12

FOTORELACJA ZE SPOTKANIA ETRE BELLE

Kochani,

przed chwileczką wróciłam z Częstochowy, gdzie odbyło się bardzo ciekawe spotkanie blogerek pod patronatem firmy Etre Belle. Wraz z kilkoma innymi blogerkami zostałam zaproszona na pokaz kosmetyków i zabiegów tejże firmy.

Na spotkanie zostałyśmy dostarczone firmowym busem, a na miejscu czekało na nas przemiłe przywitanie. Organizacja na piątkę z plusem.


Bardzo szybko w obroty wzięła nas Tatiana, która zaprezentowała nam kolorówkę marki Etre Belle. Koniecznie muszę tu napomknąć, że ma fenomenalny kolor włosów...




Poniżej możecie zobaczyć zasłuchane: Queeeniak, Kadik i Jagoo...


... oraz Anula, Kleopatre i Monika.


Po wykładzie mogłyśmy wypróbować zabiegi na twarz. Ja zdecydowałam się na zabieg hialuronowy połączony z delikatnym masażem twarzy. Gdyby nie towarzystwo Kadik i Queeeniak to zapewne zasnęłabym na tym stole w gabinecie... ;)


Wszystkie kosmetyki mogłyśmy pooglądać, pomacać i zeswatchować.




A tutaj Queeeniak wykonująca swój makijaż od zera! Tak, tak, jako nieliczni mogliśmy podziwiać ją saute ;)





A na koniec zdjęcie pysznego sernika. Dawno nie jadłam tak dobrego ciacha.


Oczywiście nie wyszłyśmy z pustymi rękami, ale o tym będzie już w kolejnej notce. A jest o czym opowiadać...

Na koniec chciałam serdecznie podziękować całej ekipie Etre Belle za zaproszenie nas, fantastycznie spędzony dzień, wzorową organizację, pyszną kawę i transport w obie strony. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś nadarzy się okazja do powtórki :)
Copyright © vexgirl